.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.
تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی؛ نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر با استاندار مازندران، معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی مازندران دیدار کرد.

 

 نماینده ولی فقیه مازندران ضمن تبریک  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به آزادی و استقلال رسیدیم و قطعا باید به تهدیدات و علت پیروزی انقلاب اسلامی توجه کنیم.

 

وی با بیان اینکه دینداری و دین‌باوری مردم و اعتقاد و ارادت به اهل بیت (ع) در کنار  عشق به ولایت و رهبری و مرجعیت سبب پیروزی در انقلاب اسلامی شد، افزود: اگر به اعتقادات و  به احکام اسلام آسیبی برسد قطعا به انقلاب نیز آسیب خواهد رسید و مسئولان باید نقاط قوت‌ را تقویت و ضعف‌ها را کاهش دهند.

 

آیت الله لائینی بیان کرد: دشمنان از راه فکری، اعتقادی و فرهنگی درصدد ضربه به انقلاب اسلامی هستند و بنابراین باید سعی شود تبیین درستی در این زمینه‌ها انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: دشمن در حال نفوذ فرهنگی هستند و درصدد خواهند بود سبک زندگی مادی انسان‌گرایانه خود را نفوذ دهند و می‌خواهند با مهندسی معکوس به انقلاب ما آسیب برسانند.

 

وی بر بهره‌گیری از فرصت‌ها برای بیان خدمات جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: ما باید از فرصت‌های به‌دست آمده برای خدمت به ملت استفاده کنیم و با جبران عقب‌ماندگی‌ها درصدد رفع کاهش مشکلات مملکت  باشیم.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید به دنبال حل مشکلات؛ چه آنچه پیش انقلاب از رژیم استکبار جهانی و صهیونیستم ایجاد شده و چه برخی از مشکلات که توسط دولت‌های ناپخته با گرایش‌های غلط و نادرست ایجاد شده باشیم، گفت: باید مردم را دلگرم کنیم و ایجاد امیدواری در میان مردم یک ضرورت است.

 

آیت الله لائینی به همراه سازی دغدغه فرهنگی در کنار دغدغه خدمتی اشاره کرد و آن را وظیفه دولتمردان دانست و افزود:مسئولان مازندران به موانع رشد مازندران اشراف دارند و باید با فعال‌سازی ظرفیت تولیدی، زمینه رشد اقتصادی را فراهم کرد.

 

امام جمعه ساری گفت: فهرست پروژه‌های در حال افتتاح در دهه فجر خوشحال کننده است و باید کار‌های مهم انجام شده در استان در رسانه ملی و فضای مجازی بازگو شود و از مدیران انتظار داریم موارد را بازگو کنند تا در تریبون‌های مختلف بگوییم.

 

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر ضرورت حضور پرتعداد در راهپیمایی 22 بهمن افزود: پیگیری مسائل مهم استان و انعکاس نتیجه اهمیت دارد.

 

 وی تصریح کرد: امسال حضور در پای صندوق‌های رای نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا با بیان اقدامات انجام شده حضور حداکثری رقم بخورد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مردم با انگیزه و بصیرت  در اغتشاشات قبل و فتنه‌های سال‌های گذشته نشان دادند با فتنه‌گران همراهی ندارند و در مقابل آنها ایستاده هستند.

 

این مسئول بیان کرد: مردم خوب مسئولان خوب را هم می‌طلبند و همه دست اندرکاران برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب باید کوشا باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.